Rita ikoner

2010-02-10 17:02:24
Heej! Kul att det blir fler och fler som vill vara med och tävla.

Just nu sitter jag och flummar... Öppnar ofärdiga bilder i Photoshop som man har börjat på någon gång, småfixar lite, inser varför man inte fortsätter, stänger igen... Nej, jag måste göra något nytt. ˆ–ˆ

Förresten bytte jag min favicon idag (den lilla ikonen intill URL:en i adressfältet) visst blev den söt? Ser ni att det är Dollie?? Som skäller hihi... Jag registrerade mig på favicon.cc där man kan rita egna ikoner och animera om man vill.  Roligt tips!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


placebohoe

Söta :) vilken bloggtävling då? :) kram

Biz

Så söt den är!

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails