Stickcafé - Tema: hund

2010-02-13 23:13:48
Jag skulle vilja tipsa alla mina hundvänner som följer bloggen att imorgon, söndag 14 februari kl 12.00 - 16.00 är det tema HUNDstickcaféet Sons & Daughters i Bromma.

"Låt dig inspireras, botanisera bland garner och mönster. Ta med din egen stickning eller påbörja en ny. Förutom stickning kan du passa på att ställa frågor om massage och pälsvård för hunden. Varmt välkomna till en stickstund där du kan prata hund, handla garn och mönster. Kaffe/te och tilltugg finns till försäljning.

För att få stickro får våra fyrbenta kompisar stanna hemma denna dag!"


Plats: Sons & Daughters Holbergsgatan 19, Bromma.
T-bana Islandstorget. Parkering finns på gatan utanför lokalen.

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


E-B

himlars va kul det hade varit!

hälsningar fr södra Småland...

Agneta

Hej!

Ta chansen att under en inspirerande helg i natursköna Waxholm prova på grunderna i tvåändsstickning den 22-23 Maj!

Vi lär dig grunderna, och att sticka olika slags mönster med hjälp av grundmaskorna.

För mer info besök stickkurs.se

Sprid gärna detta till kreativa, intresserade och nyfikna människor på ditt stickcafé och till jobbet!



Medlemmar i sticka.org erhåller 10% rabatt på kursavgiften!



Varmt välkommen önskar

Agneta Byers

&

Marie-Louise Ullman

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails