En skön dag i stan

2010-08-08 12:18:13
Fint väder. I torsdags träffade jag min kopis Jessica i  stan. Totoro & Dollie blir väldigt uppspelta så fort de fattar att vi ska åka bil, hihi. ˆ–ˆ

Mötte Jessica på Östermalmstorg och vi tog oss ner mot Berzelii park för att fika. T&D uppförde sig utomordentligt, även om de var lite stirriga vid trafiken nere vid Nybroplan. Det passade bra att sitta i parken och fika där det var lite lugnare! Jag tog en glassbägare (lemoncurd + brownie).

Lite bilder från Jessicas iPhone:

Jessica, jag, T&D, Nadia. || Jessica & jag.

Promenad || Paus i parken

Tags: , , , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Sofia

ser ut som en härlig dag :)

Michelle

Härligt :)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails