Beautiful Blogger Award

2010-08-17 16:17:17

 

Detta fina award fick jag av PinkBiz!


Reglerna:


Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem.
Skriva 7 intressanta saker om dig själv.

 

7 fakta om mig själv:

Jag är galen i nyskapande teknologi.

Jag är pesceterian.

Jag har två metallstag fastskruvade längs ryggraden, en operation jag fick 2003 för att rätta till en skolios.

Mitt "Life Path-nummer" är 1 i numerologi.

Jag ogillar inte hästar, men de verkar ogilla mig av någon anledning eftersom jag har blivit både biten, sparkad och avkastad.

Jag har en knäpp humor tycker mina vänner.


Jag vill ge detta vidare till: Marielle Karusell, Tigger & Michelle, Matilda, Nadia, Maria, Sandra, Leo & Lea


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


vägen fram vägen till RECEPT-OCH VIKTBLOGG

Missa förgudsskull inte min receptblogg! :)

Marielle

tack så mycket ! :) Har varit seg på att svara och fixa ett sånt inlägg men det kommer snart :)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails