Wawornas favoritmat

2010-04-21 15:46:19

 

Hej på er! På vägen hem från ett besök på KS stannade jag till vid Kista Zoo och köpte hundfoder. En 13-kilos påse från Orijen, som både Totoro och Dollie favoriserar. Orijen brukar jag köpa eftersom jag tycker att det har bra innehåll, med mycket lite kolhydrater (som hundar och katter egentligen inte har behov av).


Nu håller jag på med ett par designprojekt. Jag har bland annat fått en beställning på en bloggdesign. Jättekul! Ska fila vidare på några idéer. ˆ–ˆ

 

Tata!


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Jessica - STYLE BY OJJ

gud vad du är duktig på att göra bloggdesigner! söt hund ;D

Linnea & gänget

Vilken fin blogg du har! Och vilka härliga hundar du verkar ha :)

Har själv 4 stycken egna underbaringar utav olika raser :)

Daniela/Neliz

Hmm, jag minns inte ens vad märket heter som jag använder just nu till mina killar. Innan hade jag i alla fall Royal Canine, men det var inte alls bra för Spike's mage (Mer problem med analsäckarna än innan fick han av det) Så jag bytta till ett nytt märke som tydligen är det som de använder på polishundarna i usa som skulle vara bra. det funkar i allafall väldigt bra för oss och problemen med Spikes mage har mindskat :)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails