Jobbigt

2010-04-08 15:25:16
Hej på er. Jag håller på att anställa personliga assistenter nu, så det är nu ett par arbetsintervjuer att ta sig igenom. Such... Det är ganska jobbigt när man måste skaffa nya assistenter, för då måste man ha en period med instruktioner och "lära in" de nya assistenterna hur allt funkar, känna efter om personkemin funkar etc. -_- Den jobbiga perioden. Vad skönt det är med gamla assistenter som vet exakt vad mina behov är. Men jag vet ju att det är ett nödvändigt måste.

Idag skulle det ha kommit en tjej på intervju, men hon fick förhinder och kommer imorgon istället. Direkt efter intervjun imorrn tänkte jag dra in till stan och gå på hundcaféet Small to Big. Jag tar definitivt med Totoro, men jag får se hur jag gör med Dollie. Hon har löpt, eller är precis i slutet av löpet, och då kan det ju bli ett väldans liv. Hon får nog vara hemma. Jag hoppas att det kommer fler chihuahuor dit!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Anneli + vavvorna

Hopaps du får kul på StB idag.

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails