29 april

2010-04-29 16:49:54
Hej hej. Jag tog en promenad till hundrastgården idag igen med Totoro & Dollie så att de fick springa runt fritt och busa. Vi träffade en fransk bulldog i den större rastgården alldeles intill och den rusade runt som crazy, med saliven flygande. Uppkäftiga Dollie sa såklart ifrån. Hon sprang fram och tillbaka längs staketet och följde bulldogen på andra sidan som en spegelbild. De fick sig i alla fall en rejäl motionsrunda, båda två hihi. ˆ–ˆ

Tack till er som har lagt en röst på mig för Månadens Blogg hos Tsukii. Jag kollade idag men till min förskräckelse ligger jag under med flera röster. *gasp* Neeej, jag vill verkligen vinna, eftersom jag beundrar Tsukiis blogg så. Jag behöver fler röstare!

Min bror fyller år idag, så jag bjuder på en liten sång.
Grattis brorsan!


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Sophie

Sv: Mycket snyggt =D Tack för en superfin design! Du är riktigt bra på sånt här! =)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails