Totoro

2010-04-07 15:23:28


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Anneli + vavvorna

Fina Totoro! Ser verkligen ut att ha det jättebra.

Elsa

Vilken kanonmysig blogg!

Hit ska jag återvända helt klart!

Ta hand om dig!

Anonym

Gud vilken liten sötnos till bebis du har och Totoro är ju en favoritkaraktär :D

Jag och killen har 2 Chihuahuor, Cookie & Coffee.

Dom lottar ut två vingar (en svart/en vit) till småhundar :)



Allt man behöver göra för att vara med är att maila in en bild + info om sin vovve :D

Kika in om du har intresse KRAMO

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails