Tårtor i alla former

2010-04-04 13:15:03

Bilder från carlosbakery.com

 

Hej mina vänner! Har ni tv-kanalen Discovery Travel & Living? Då får ni INTE missa en doku-serie som heter Cake Boss!

Man får följa Buddy och hans familj i New York som driver ett konditori där det inte verkar finnas några gränser på vad man kan göra i form av tårtor. Flygplan, roulettehjul, miniatyrstäder... you name it. Och varenda detalj är ätbar. Programmet går lördagar och söndagar kl 13.30 eller 19.45.

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Nea

Den måste jag ju nästan se!



Jätte söt blogg du har föresten! man blir ju helt glad av den =D<3

t a k a i ♥

svar:

awh, tack för gratulationen! :*

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails