Hundrastgård i Kista

2009-09-04 19:29:30
Idag har jag haft en till anställningsintervju! Det var den sjätte, men förmodligen inte den sista. Det har kommit in så sjukt många ansökningar att det varit jobbigt att gå igenom alla.

Efter intervjun och lunchen tog jag med hundarna till den nybyggda hundrastgården i Kista. Mamma och shiborna följde med. Rastgården såg väl sådär ut. Gräset var vildvuxet och terrängen ojämn. Ganska svårt att ta sig runt med Permobil, men det går - om man bara kollar var man åker... Så länge någon klipper gräset och underhåller den så blir det nog bra. Hundarna fick träna på att hämta reptrossen. Totoro och Dollie for runt som raketer. Inte en chans att någon annan kan ta trossen från T, han är helt enkelt snabbare än blixten.

Jag fick min körsbärs-charm i brevlådan idag. Jättefin! Tack Spoiled Dog!

Nu har jag precis käkat middag. Dollie håller mig sällskap här i mitt rum, medans Totoro nervöst trippar fram och tillbaka utanför. De är separerade nu, med undantag vid promenaderna. Annars kan det gå såhär, fast längre...

Pants off, tycker Totoro!

Men där går gränsen för Dollie!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

Heheh så ser det ut hos oss med när Leeloo läper!

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails