Övernaturligt vs Fridfullt

2009-09-01 15:45:18
Hej! Jag har inte gjort så mycket idag. Klockan 2 skulle jag och min syster ha haft en anställningsintervju (vi söker just nu nya personliga assistenter) men personen dök inte upp... Hittils har vi intervjuat fyra kandidater och det har gått bra - har blivit mycket bättre på det där att hålla i anställningsintervjuer måste jag säga.

Åh, jag började titta på en serie i förrgår - Supernatural. Jag vet egentligen inte hur länge den har gått, men jag tänkte börja följa den. Pilotavsnittet var helt ok! Precis som det låter, handlingen kretsar omkring det övernaturliga. Som Buffy-diggare tycker jag att det verkar lovande. Jag har första säsongen så nu blir det nog en hel del Supernatural här framöver.

Här kommer ett foto på Totoro. Jag blev förtjust i det ljusa intrycket, och hur bilden speglar den avslappnade och fridfulla sidan hos Totoro.

 

Nu ska jag facebooka lite... Toodeloo!


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


fredrik

ja mycket fin bild på hunden

Suzy (Totilou's other mami)

Ay ay ay que bonito!

Pape1st

Supernatural rockar asfett! Jag håller just på att se om serien och är halvvägs genom tredje säsongen. Serien blir bara bättre och bättre, och det jag har sett av fjärde säsongen är lysande. (och jag diggar cockså Buffy)



Bedårande hund för övrigt.

Marika, Totoro & Dollie

Pape1st » Det låter ju bra :D

Kommer det fler säsonger efter fjärde?

Såg avsnitt 1x05 och 1x06 igår, och det blir nog fler ikväll!

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails