En galen natt!

2009-09-08 12:21:44
God morgon! Jag är lite snurrig idag... I natt har Totoro låtit nåt förskräckligt! Dollie, som påbörjat höglöpet är i ena delen av lägenheten på nätterna, medan Totoro är i mitt rum. De måste hållas isär, och självklart blir Totoro crazy. Men crazy räcker inte för att beskriva hur natten har varit. Det är nog ingen av oss som har fått sova, men efter ett tag var det nästan som om jag "vande" mig vid ylandet/skrien. Hur jag lyckades göra det är bortom allt förnuft. Det är ju liksom inte som att vänja sig vid typ brummande och surrande ljud utomlands i hotellrum. Jag måste ha somnat till nån gång, för jag minns i alla fall att jag drömde att jag klättrade runt i ett stort hisschakt av galler, tillsammans med Michael Scofield...
Jag vet - knäppt
.

Tänk om jag får sova så här gott inatt:



Nu ska jag strax ta waworna på promenad, och sen blir det lite lunch.
Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Gizmo & Leeloo [Ett hundliv i all sin glans...]

Åååh det kansek låter hemskt men jag är glad att jag INTE är ensam om detta. Vi är inne i löpstadiet nu oxå och snart inne i höglöpet och vi bara förväntar oss mardrömstiden då det är höglöp. Jisses det rä ett helvete.

Moa Magnusson

Guuuuuuuuuuud vad snygg blogg! Omg, haha! Shiiit! :D

Hej förresten!;)

Hoppas allt är bra med dig, kramar från Moa (som just nu är i chock!)

Gizmo & Leeloo [Ett hundliv i all sin glans...]

Jaa haha det hade varit perfekt! Vi har juh våra hundar hos svärmor men deras tik löper oxå, dock har hon precis börjat. Men det blir juh rena rama helvetet. Hanarna får vara på övervåingen och tikarna på nedre våningen.

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails