En vanlig fredag

2009-09-18 12:28:59
Hej på er!

Mina planer idag ser ut så här:

Digitalkameran ligger på laddning. Jag tänker fota den lilla bus-bullen Dollie. Plus att jag tänker ta med den till Kungsan nu på söndag då det är Hundens Dag. Jag hoppas att vi kommer att träffa Yoda, och många andra wawor. =)

Övriga planer idag är bland annat att bada Totoro. Han har en tendens att "sikta lite dåligt" ute på promenaderna, vilket resulterar i svagt gulfärgade framben. Nu ska han få bada i Piña Colada.

Och så var det lite allmän städning här och där i lägenheten.

Imorrn är det "Talk Like a Pirate Day". Arrr. En rolig grej att uppmärksamma eftersom Pirates of the Caribbean står högt bland favoritfilmerna. Det blir lite shopping inför en karibisk kokosgryta, som ska bli kul att testa. Jag kan lägga ut receptet lite senare under dagen.


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails