Smartass Vader

2009-09-02 15:31:38
:e dagen i Dollies löp. De randiga byxorna kommer väl till hands. Hon ligger just nu och vilar på min säng och snäser ifrån när Totoro kommer för nära. Irritationen märks tydligt. Jag förstår att det är jobbigt för Dollsan, hon bara vill få lite lugn och ro. Det är skönt att vi har sådana där gallergrindar, så jag stänga ute Totoro från mitt rum. Girls only.

I och för sig är det nog jobbigt för Tottisen också, det brinner väl i hans cojones...

Idag har syrran och jag haft en till anställningsintervju. Imorgon är det lugnt, men på fredag har vi ännu en.
Jag sitter för tillfället här och funderar, lyssnar på radio (Vinyl 107), ordnar bland internetbokmärken, ja lite ett och annat som man kan göra när man inte kommer på annat. Jag försökte komma på lite fler Photoshop-tutorials, men det står ganska stilla.

Ok, här kommer ett roligt videoklipp! Hihi...
Smartass Vader. Riktigt kul, speciellt om man gillar Star Wars:


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails