Totoro - Då och Nu

2009-09-09 20:05:45
Jag hittade en porträttbild på Totoro från augusti förra året. Och så fick jag en idé... :D

Så jag tog fram ett foto från augusti i år, samt ett från när han är ungefär 8 veckor. Skoj att jämföra och se hur han har vuxit och se hur vissa detaljer har ändrats.

Kolla hur nosen har ändrats. Den lilla rosa strimman som först var nästan hela nosen, blev en strimma som har blivit mer och mer svart. Prickarna har blivit fler och ögonen mer markerade.

Februari 2008 - 4:e April 2008


Augusti 2008


Augusti 2009

 

Tottilou I love you!



Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Douglas Berkö

Kul blogg! Kolla in min blogg för att få fler besökare. Är du förresten intresserad av något samarbete? Gästinlägg, intervju eller något? Maila mig på [email protected] så styr vi upp något!



Kolla in vad jag gör på www.dberko.se

Linnea

men aaaw, gud va fin!

iizabelle

men gud så söt :*

Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

Sööötnos:D Han har verkligen ett unikt och charmigt utseende:D

Asal

Hahaha vilken söt...hund? Eller vad är det för ngt?

En katt? Hahaha.

Emma

Å Söt !

Marika, Totoro & Dollie

Vad många inlägg! :)

Tack allihop, han e verkligen en speciell liten krabat ♥

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails