Photoshop-fix

2009-09-28 17:04:20
Dagens Photoshop-fix är den här närbilden på Totoro. Jag valde att göra bilden i svartvitt och med ganska hög kontrast. Fokus har jag satt på ögat, och för att göra något kul valde jag en bild på Dollie att använda till en reflektion.

← Klicka på bilden för förstoring!


Ögat buktar ju utåt, så för att få Dollies reflektion att se mer än bara platt ut, fixade jag till det lite grann med fisheye-effekten "Pinch".

Skuggning och ljus kanske inte blev helt rätt, men jag tycker att det blev ganska coolt!


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Patricia & Duke

Ja precis, jag älskar att mysa med småvovvar i knät :). Duke är också jätte mysig men han börjar bli rejält tung nu och jag misstänker att det kommer bli svårt att andas om ett tag.. :P.

Men killen vet ju att jag så väldigt gärna vill ha en mini och han sa "kanske nästa år" o då var jag snabb och önskade mig en till födelsedagen i maj :D.

Så vi får väl se hur det går ^^,.

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails