Kul med USB

2009-09-28 12:52:28
Ni vet väl att jag gillar att hitta tokiga prylar!? ( ˆ−´ )

Mitt galna fynd idag på Strapya-World är den här juckande USB-hunden.
Ja precis - den utför ihärdigt svängande höftrörelser. Likt Duracell-kaninen verkar den kunna fortsätta i all evighet.

Jag kände mig tvungen att se detta in action, så jag letade upp ett Youtube-klipp.

Värt att veta är att den fungerar med WindowsXP/Mac OS/PS3/Wii/Xbox360/Wii m.fl...

Demonstration:


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


CherryCheek

Hur orkar man höra på det där ljudet ? ^^ Jag skulle bli galen, haha

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails