Favoriter på eBay: Hund

2009-09-08 16:20:02
Jag njuter av lite lugn och ro just nu.

Hundarna sover, jag spelar lite Crazy Planet på Facebook, håller på i Photoshop samt surfar runt på eBay.

För tillfället spanar jag på hundprylar. Allt möjligt, men främst tröjor. Faktiskt har jag hittat ett par favoriter som jag satt ihop till en bild.

Tanken var väl att hitta något varmt till hösten och vintern, men så hittade jag två t-shirts också som såg så tunna och mjuka ut.


Vilken eller vilka tycker ni är finast?



Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

Åh jag är en sucker för rutigt, både tjejen och killen har det:D

(matte till: gizmo-leeloo.se)

Emelie

Jag gillar den första och den rutiga :D

Suzy

Jag kan se mig Totilou i 3an. Boullen skulle kunna ha sista.

3an e nog min favvo though. Golf-Totilou!

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails