Godiskysst!

2009-09-05 15:12:49
Mums! Jag surfade runt på eleven.se och hittade detta läppglans. Namnet låter gott, "Lip Sweet Cake", och det ser minst sagt yummy ut.

Det kommer från Aquolina Dolci Baci och har en krämig struktur som hjälper till att förbättra läpparnas naturliga glans, medans det också doftar som godis av olika sorter.

Flera smaker/dofter är Cream Caramel, White Chocolate, Yoghurt and Cherry.

Priset hos eleven.se är 99:-

Ett stort plus
tycker jag är att det är framtaget utan några produkter från djurriket. Designen är dessutom snygg, så kudos till ADB!
Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Fia

Det där måste man ju testa!!! :) Fin blogg och vovvar förresten :) Ha en fortsatt fin dag...

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails