För fin för att ätas!?

2009-09-16 15:27:22
Jag tycker det är så kul att kolla på konstnärligt dekorerade och detaljerade lunchlådor, eller så kallade bento boxes. Hur kan man ens äta upp en sån fin grej??! Idag när jag surfade på flickr blev jag helt in lôv...

Såklart hade jag fått syn på en Totoro bento!
Och sedan en till, och sedan en till... och sedan...

Kolla detaljerna! Hur sött som helst!

Min favvo är bento nummer 1.

Klicka på den för förstoring.



Läs andra bloggar om:
, , ,


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


zoe

åh, vilka roliga lunchlådor! skulle inte tacka nej till en sådan! Jättefin blogg dessutom!

Anneli

Verkligen härliga lunchlådor. Vilka roliga sajter du hittar.

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails