John Williams is the Man

2009-09-09 10:39:59
God morgon! :)

Totoro har varit knäpptyst hela natten! Skillnaden nu var att jag hade Dollie i sängen hos mig, och Totoro var utanför i vardagsrummet. Med gallergrinden emellan kunde han ju ändå "ha koll" på Dollie och samtidigt slappna av. Phew. Vi var nog stressade allihop igår över hur natten skulle bli. Jag kör på så här framöver och ser om det går lika bra!

Ni vet John Williams, enligt mig världens bästa skapare av filmmusik? Han har gjort bland annat musiken till Star Wars, Indiana Jones, ET, Superman... och många många fler storfilmer.

Ja, det finns i alla fall en kille på Youtube som gjort en hyllning till Williams i form av ett acapella-medley. Han har spelat in sig själv fyra gånger och sedan lagt ihop dem.

Alltså... killen är grym!! Kolla bara:


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Matilda

Haha, jurassic park låten var ju bäst! :D

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails