Lista: 10 snabba

2009-10-24 12:31:15
Jag har gjort en liten lista som du kan posta på din blogg!

Lista från Totoro, Dollie & Marika
Kopiera, svara och skicka vidare!

1. Besatthet just nu: TV-serien Supernatural, tapeter och inredning
2. Spelar helst på f-book: Bejeweled Blitz, Pirates
3. Lyssnar på: Just nu min surrande dator
4. Ser fram emot: Vår och sommar
5. Vad har du på fötterna: En varm vetekudde
6. Fira Halloween?: Göra pumpa-lyktor och kanske baka nåt gott
7. Senaste filmen du såg: En skräckis, "They Wait"
8. Middag idag: Take Away, tror nog på sushi
9. Var står din dator: I sovrummet, på skrivbordet vid fotändan av sängen
10. Jag vill läsa: Dan Brown's senaste "Den Förlorade Symbolen"


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails