Färgglad shopping

2009-10-19 15:35:37
Det är alltid lika kul att kolla in hos AsiaJam, som alltid erbjuder kläder och accessoarer i glada färger samt en hel del roliga och udda saker. Särskilt nu i höst- och vintermörkret. Varför inte sticka ut lite extra, eller sätta färg i någon annans tillvaro?!
Personligen diggar jag alarmklockan, som har formen av en juice-tetra med sugrör.

REA just nu: Posta på AsiaJam's forum och få
10%-20% rabatt!


Hello Planet
zipper purse ($8.90)

Kawaii PaCoo
bag med axelrem ($16.00)

Gul ylleklänning
med pärlor ($22.00)

Nylonstrumpbyxor
i starka färger ($7.90 - $9.90)

Rutig klänning
med dubbelknäppning ($26.00)

Strawberry Soda
alarmklocka ($9.90)

Anime Character
paraply ($15.00)





Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


mahira/

läs&kommentera min åxo^^<3

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails