Fredag, kl. 1

2009-10-30 13:03:08
Yay! Nagellacken har kommit! Jag har inte testat något av de nya än eftersom jag målade naglarna häromdagen. Ett ganska fint blågrönt LÓreal-lack med glitter. Min syster gjorde guldglitter-tippar på svarta naglar. Det blev riktigt gorgeous lyxigt.

Jag städade just nu lite bland mitt smink. En del grejer fick gå, medan allt annat fick inviga det nya sortimentskåpet. Det blev superbra. Nu ser det organiserat ut. Jag vill märka lådorna på något vis, men inte permanent med märkpenna eller klister/tejp... Hm. Förslag?

De senaste dagarna har jag varit ganska upptagen med webbmasterjobb. Vid sidan om har jag haft stort inspirationsflyt och surfat på den designvågen till Matildas sminkblogg. Det går bra, hon gillar allt hittills.
Här är en liten sneakpeek...

Nu håller jag mig hemma. I onsdags skulle jag ha fått vaccinet mot svininfluensan... Men jag backade ur. Lite dumt kanske, jag vet inte. Jag tillhör riskgruppen, men just då kändes det inte helt bra, inte med tanke på all negativ media. Nu ska jag ta det i alla fall. Antagligen på måndag eller tisdag.
Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails