Mässan Hem 2009

2009-10-03 12:21:50
Näst sista dagen för mässan Hem 2009. Är det någon av er läsare som har varit där och kollat? Jag besökte mässan i onsdags och tyckte det var en bra upplevelse. I och för sig måste jag klaga lite på själva upplägget - hur hade de tänkt för besökare med rullstol? Mässhallen ligger ett halvplan trappsteg ner. Jag bad om hjälp och blev hänvisad till en ramp vid sidan om, men den var visst avstängd... Ungefär en kvart senare kom Securitas och släppte in mig från en annan ingång. Nu kan det vara så att detta kanske endast var fallet under premiärkvällen, och jag hoppas att det blev ändringar på tillgängligheten dagen därpå. Men ändå... kunde det inte *tänkas* ha kommit fler personer med rullstol den kvällen än jag? Hoppas jag fick planeringen att ombetraktas! =P

Nog med gnäll, och fram med ros. Oj vad mycket idéer och inspiration jag fick. Tyvärr kan man inte låta bli att bli förälskad i allt för många inredningsstilar, när man också inser att man inte har nog så många rum att inreda. Det blir kanske ett ihopsläng av favoriter från det ena och det andra. Nä, men jag tror jag har någon slags bild i huvudet... Jag fastnade lite extra för en del detaljer, som ramar, kuddar, växter m.m. En favorit var till exempel kuddarna från Van Asch och inredningsprylar från inreda.com.


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Rebecca

tackar :D

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails