Lite tips bland annat

2009-10-21 16:07:57
Åh jaaa! Igår fick jag mitt paket från eBay med i.d. BE-grejerna. Stora och rejäla burkar. Jag är glad att jag köpte en foundation på 9g, den räcker länge. Superfint, jag är så nöjd!

Jag har varit inne på StyleRoom ganska mycket och fått lite idéer till nya lägenheten. StyleRoom är en perfekt sajt att hämta inspiration ifrån. Man kan söka på i stort sett vad som helst - t.ex. väggmålning - och få massor med bildträffar. Jag rekommenderar den sidan.

Till något helt annat. Dollie fick nyligen ett nytt nylonkoppel i rosa eftersom det gamla röda har blivit slitet i kanterna. Det är fint och passar bra till hennes halsband och sele! Kopplet är köpt i en djuraffär på Hornstull, som jag dumt nog inte kommer ihåg namnet på.

Strax ska jag spela lite MarioKart tänkte jag... Jag har lyckats ta en till trippelstjärna! 4 kvar nu på 150cc.

Men först lite mer spaning på StyleRoom.

Och ett tips! Glöm förresten inte att gå med i Bloggtrafik.nu som garanterat ger dig fler bloggbesökare.

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Jennie

Sött koppel till söt vovve.

Jennie

Ja det var fina namn. Dock så vill jag ha lite "mjukare" namn :)

Jennie

Ja det var fina namn. Dock så vill jag ha lite "mjukare" namn :)

Mariann

Eeelsker MarioKart!! :D



Søt blogg! DU skulle hatt bilder av deg selv da(A)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails