Nya tag i MarioKart

2009-10-20 11:10:18
Jag spelade lite wii igår och i helgen. MarioKart såklart! Min snälla lillebror har varit sjysst och lånat ut det, och nu märker jag att det var länge sedan jag spelade.

Med samma självklara ekipage - Waluigi på Bowser Bike - körde jag på. Jag kör med nunchuck, ratt är för svårt. Mitt mål är fortfarande att ta trippelstjärnor i alla cuper, så det var bara att fortsätta. Komma på förstaplats, felfri körning och diverse stilpoäng är vad som krävs.

I söndags lyckades jag ta en ★★★ i flower-cup150cc!
Nu har jag bara 5 kvar på 150cc och sedan alla Mirror-banor...





Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails