Tävling: Brite Bird kollektion

2009-11-11 13:11:09
Jag hittade en kul och kreativ tävling hos LipGloss Bitch som jag absolut inte ville missa! I vinstpotten ligger en kollektion skuggor som SannaBrite Bird har gjort.

Om jag fick en ögonskugga unikt designad av Sanna så skulle den vara tvådelad och lite glittrig, där ena halvan är mörk petrolgrön och den andra halvan en gråaktig blålila! De färgerna älskar jag verkligen!

Jag har försökt illustrera i photoshop, och den skulle ungefär se ut så här


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails