Så blev sminkbyrån!

2009-11-01 17:00:06
Förvaring. När jag väl städat klart bland mina sminksaker och kastat bort allt oanvändbart, sorterade jag in de återstående grejerna i min nya minibyrå.

Lådorna är ganska rymliga. De har ett djup på ca 15 cm, så en mascara får lätt plats på längden.



Längre penslar och paletter får ta bottenlådan. Jag är väldigt nöjd med inköpet! Nu funderar jag fortfarande på den smartaste lösningen till märkning av lådorna.

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Jennie

Det låter ju jättesmart! Det ska jag fundera på, för toalettskåpet har blivit väldigt fullt med smink :)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails