Fest!

2009-11-14 15:08:25
Ikväll är det party! Vår arbetsgivare för personlig assistans anordnar ikväll fest på Kungsholmen med middag, underhållning med mera. Syrran och jag ska dit med två assistenter. Ser fram emot det, det ska bli skoj. Jag har tillbringat dagen åt att tvätta håret, fixa makeupen, bestämma kläder... Bara eyeliner och mascara kvar, men just nu tar jag en paus i det. Håret ska jag fixa till också på något vis, eventuellt lite lösa lockar. Jag gillar egentligen inte locktången för att den gör för små lockar, men det kan nog gå om jag messar till det efteråt. I annat fall kör jag en uppsättning. :)

Nu återgår jag till fixandet!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


anne

vad roligt =) fin blogg du har förresten!

Anneli

Hoppas du får en toppenkväll.

Marika, Totoro & Dollie

TACK snälla! ^_^

Det blev en kul kväll :)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails