En måndagkväll

2009-11-30 22:36:09
Efter att ha slappat framför TV:n typ hela kvällen och gosat med waworna sitter jag nu vid datorn och facebookar lite. Dollie fick smaka en pyttebit pepparkaka. Jag kollar också lite nyheter från Bare Escentuals. Den här mascaran ser väl underligt intressant ut:

Jag har förresten fått NYX-paketet nu! Åh vad glad jag blev!
Snart ska det bli till att testas...

Är det något jag längtar efter nu så är det Supernatural... Vill se fler avsnitt NU! Vill ha vill ha!! Jag börjar väl inte bli... galen?




Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails