Projekt på G

2009-11-24 12:25:57
Om en månad är det julafton. Oj, och fort gick det!
Imorgon öppnar Kista Galleria en hel del nya affärer, så jag ska dit någon dag och trängas i julruschen. Kul att vi får ett stort Åhlens!

Jag väntar på mitt paket med NYX makeup. Kan det komma idag tro? Hoppas det!
För tillfället håller jag på att skissa på en ny bloggdesign... Ja, till min blogg. 
Fastän jag är väldigt fäst vid den nuvarande så vore det roligt med något nytt. Vi får se, än så länge är det bara en diffus idé!

Jag har en del andra projekt på gång. Ett är att jag försöker få ihop ett mönster till en regncape med varmt innerfoder till hundarna. Det börjar bli så kallt och när det regnar blir vanliga stickade tröjor så blöta. Dollie som har magen ganska nära marken blir lätt kall. Min idé är att det ska vara som en liten polokrage som är lätt att trä på, och på den sitter ett understycke i t.ex. fleece (som går ner på bröstet och under magen) och ett överstycke (som täcker ryggen) i ett vattentätt material. På understycket sätter jag band som fästs över ryggen. Ja, detta ska jag få ihop på något bra sätt.
Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Jenny

Anmäl dig gärna till min veckans blogg tävling genom att.Motivera varför just du ska vinna.

Lämna gärna ett spår när du besöker bloggen.

Ha en bra dag.

Susanne

Vilken söt blogg du har!

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails