Torsdag

2009-11-12 19:42:32
Idag stack jag och Nadia spontant iväg till IKEA. Det var inte så hemskt mycket folk där just då... det var väl mellan 12.30 och 14.30. Jag hade inte direkt några inköpsplaner, bara kolla in de saker som jag fastnat för i katalogen och som jag planerar att skaffa till nya lägenheten. Jag fick en bättre bild av schäslongen Tylösand, den gillar jag starkt.

Våran katt Athos mår allt sämre. :( Han har problem med njurarna och har börjat äta väldigt lite, nästan inte alls. Den 22 november fyller han 16 år, så han är en liten gammelgubbe... Han har blivit dålig ganska så plötsligt och jag befarar att han snart är borta...
Håll ut Athos, be strong!


Hans bror Aramis gick bort för ett par år sedan. Han var sjuk stackarn. Usch, det var jobbigt!

Här har vi Athos som sätter tydliga gränser för en liten Totoro!


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Emma

Åh, jag gillar Tylösand-serien. :D Försökte få föräldrarna att köpa den till vårt landställe, men de köpte en ful grå soffa istället. D:

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails