VHS: Problem

2009-11-10 12:31:13
Vad ska jag göra?!
En hel Billy-hylla står full av videoband här hemma, och nu gruvar jag mig över det. Fatta vad många! Alla är 4-timmarskasetter och innehåller inspelade program, från 1996-2002. Jag var en inbiten Trekker och spelade såklart in alla avsnitt av Star Trek Voyager. Även Originalserien har jag inspelad. Den måste ha sänts någon gång då på kanal 5 har jag för mig.

Ska jag skänka banden, försöka sälja dem, eller bara slänga dem? Jag kan inte spara dem längre. Finns det de som använder VHS undrar jag. Alla band är ju såklart fortfarande inspelningsbara.


Behöver era råd!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails