Bota söndagstristessen

2009-11-08 15:56:44
Jag har tråkigt. Det är liksom hela söndagsandan. Det finns säkert fler som känner likadant!


Vad gör man då för att bota tristessen?

Jag som gillar inredning brukar kika in på till exempel IKEAs hemsida och bara kolla runt lite, ja i största allmänhet. Kanske dyker det upp en idé på en smart lösning eller förändring i hemmet.

Eller varför inte blogga lite? Även om man inte har så mycket kul att komma med (som jag just nu) så kan man ju alltid låta andra veta det. Eller hur?

Youtube är en perfekt sajt! Jag gillar att söka på "how to", vilket ger en massa kul klipp.
Hur viker man origami? Hur klickertränar man hunden? Hur gör man en flöjt av en morot? Hihi, det finns hur mycket smarta och knasiga klipp som helst.

Nu har jag gjort färdigt min profilsida till bloggen!
Klicka på den tecknade bilden av mig och waworna uppe till vänster.
Blev den fin?
Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Anneli + vavvorna

Den blev jättebra.

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails