Betyg på pepparkakor

2009-11-22 15:50:32
Hej på er. Jag åt ett par pepparkakor till lunch, mums!

Om jag ska vara ärlig så är jag en riktig pepparkaks-junkie.
Jag tänkte betygsätta ett par olika sorter faktiskt... so here goes!



1. Nykvarns Hjärtan
Stora, platta hjärtan som är kryddstarka i smaken.


2. Kung Oscar
Inte samma "oomph", men ändå jättegott kryddade.


3. Annas Originalpepparkakor
Söta, men tappar smaken. Ganska tråkiga egentligen.


4. Annas Fullkornspepparkakor
Söta och gryniga, påminner om HobNobs! Jag gillar fullkorn och jag tycker absolut inte att de är torra och smaklösa.


5. Gille Pepparkakor
Smakar lite citrus. Goda kakor, men jämfört med de andra sorterna smakar de här minst som pepparkakor.


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Sara Winek

Vilken otroligt söt blogg du har! Och jag älskar Annas fullkornspepparkakor, de är supergoda!

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails