4:e dagen

2009-06-23 20:32:47
Totoro har fått en liten kompis!

19 juni kom lilla Dollie hem till mig! Hon är snart 5 månader och en alldeles underbar liten valp från kenneln Chico Querida's.
Ett bustroll, absolut, men otroligt mysig och älskar att ligga hos mig och gosa.

Namn i stamtavlan: Chico Querida's Following Dreams
Födelsedatum: 2009-02-02
Föräldrar:  Pasqua Oranga Av Lay-Ia "Wilma"Mistyway Follow Me "Nicky"
Kullsyskon: Waylon, Willie, Johnny, Patsy
Färg: Röd/sobel

Så... tänk att jag nu har två wansinnigt wackra wawor... *lycklig*
love
Lite foton kommer givetvis. ;)





Några smeknamn hon fått: Dollsan, Bustrollie, Studs-dollen, Rulltårtan (pga kroppsformen), Dolliepop, Pepparkakan.

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Anneli

Grattis till nya vavvan. Hon är jättesöt.

Gizmo & Leeloo [Ett hundliv i all sin glans...]

Tooooksöt!:) Vi dör!

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails