Vad blir det till middag?

2009-07-13 18:56:48
Va skönt med sol! Nu har jag fyndat på eBay igen, jag hittar små pärlor då och då. Idag kom ett paket med ögonskuggor från Pop Beauty. Ett fint etui med borste och 12 färger. Färger som jag gillar, och så har jag ju gröna ögon också. ;D



Dagen har också gått åt till att träna med waworna. De fick springa lösa och leka som vildar. Jag tränade lite inkallning med Dollie och hon har blivit väldigt duktig!
Självklart blev de helt däckade när vi kom in.

Jag har snyggat upp en reklambanner för klädkedjan AsiaJam. Just nu under hela juli är det fri frakt världen över! Shoppar man genom mig så gynnar det DHF, en sajt som min syster och jag har drivit sedan 2002! Vi ägnar oss åt pixelkonst, där datorgrafik möter kläddesign. Min syster är otroligt duktig på konst och historisk kostym!! Vi har många besökare från hela världen som uppskattar våran sajt. Men det kostar en del att underhålla sajten, trafiken och ständiga utbyggnader. Om du gillar AsiaJam, klicka dig då dit genom:



Nu måste jag ha lite mat! Frågan är vad!
Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Maria Lönnhammar

Hej!



Roligt att Dollie börjar bli duktig på inkallning men med lite godis kan hon nog göra vad som helst :)



Kramar från Maria och resten av gänget

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails