Tillägnad Totoro

2009-07-21 19:58:06
Idag har jag mest suttit vid datorn och pysslat med olika projekt. Då och då kollat in på IKEA och fått inspiration till min nya lägenhet. Jag är smått besatt av det där med lägenheten. =D
Planritningen, färger, möblering, stil... Det är ju så kul! Åh vad jag längtar efter den där katalogen där man får välja bland tapeter, kakel/klinker, luckor, handtag och allt. Men det dröjer ett bra tag eftersom det är ett nybygge och inflyttningen är 2011.

Ibland ser jag lite likheter mellan Totoro och Charlie Chaplin. Det är någonting med Totoros svartvita ansiktsteckning. Ögonsminket och mustaschen, hihi. =) Också heter han Kullhagas Chaplin i stamtavlan. Ren tillfällighet?
Så var det ju bara hatten som fattades... Efter lite pillande i photoshop trollade jag ihop den här bilden:

Namn i stamtavlan + tilltalsnamn


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Anneli

Ja, en viss likhet kan man nog se iallafall.



Vad roligt med ny lägenhet. Måste vara fantastiskt att få flytta in i en helt ny lägenhet där ingen annan har bott tidigare.

SANAZ

hehehe så sööt

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails