Fler godbitar från eBay

2009-07-19 17:08:34

Nu kommer jag med lite gamla och nya fynd på eBay. Hundarna fått ett par fina grejer, och även matte.

 

De här sjömanströjorna var för söta och omöjliga att motstå. Dessutom löjligt billiga!
I början av juli var jag på min kompis Jessicas 30-årsfest, och temat var USA. Jag och min assistent Sara var snygga i Hawaii-skortor, medan vovvarna bidrog med "In the Navy"-feeling. Det passade bra eftersom hon ska åka på en kryssning från Southampton till New York.


Till mig: En "Flawless Application Brush" från I.D. Bare Escentuals. Jag gillar deras mineralsmink och för den bästa appliceringen av foundation eller rouge är det den här borsten, eller liknande ur sortimentet, som vinner. Bra och rejäl kvalitet, snygg design och lagom stor. Håren är så otroligt mjuka och fina att det känns som att sminket "puffas" på plats med jämnt resultat.


En till hundrelaterad grej. (Fast jag tänkte lite mer på en servetthållare när jag såg den).
När man är ute på promenad är den här lilla prylen bra att ha. En väldigt söt liten hållare (kallad "Bon Ton"), i form av ett hundben, för bajs-påsar. Den går att hänga på t.ex. kopplet. Man kan enkelt dra ut en påse och riva av den. När de tar slut sätter man bara in en ny rulle. Refill-rullarna


Jaha... jag tar en grej till! En liten sele och tillhörande koppel till Dollie. Den är mjuk och fin och fungerar jättebra. En kul kommentar från 6-åriga Samuel, ett charmtroll till grannkille som älskar Totoro och Dollie:

- "Åh vilken praktisk, det är ju nästan som en sån där behå."


Vad betalade jag för den då...?
45 kr inkl. frakt. ;)


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


SANAZ

En sån har min Leome, fast i babyblå. Han ser ut som en valp i den :)

Amanda

Jag har aldrig riktigt vågat köpa grejjer från ebay även om de har allt och mycket man vill ha :) Behövde du betala någon tull eller något??



/Amanda

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails