Mera foto: Totoro & Dollie

2009-12-13 17:35:12
Hej, här kommer två foton på älsklingarna. Båda bilderna är från fotosessionen i mitt rum häromdagen. Jag tycker de var så söta tillsammans på kudden! Effekterna på mina foton här är från ett bildprogram som är hur häftigt som helst, som jag hittade genom en länk på Tsukiis blogg. Programmet heter Toycamera Analogcolor med vilket man kan lägga på olika effekter som ger en känsla av "billig-engångskamera-à-la-old-school". I lôôôve it!!





Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Placebohoe

Jättefina foton :)

Placebohoe

tack så mycket :) ja kitano är bra! :)



Tack din med :) kanske lägga till varandra på bloggkoll?:)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails