Mässan Hund 2009

2009-12-12 16:38:31
Hej på er! Jag och min assistent Saga har varit på Stockholmsmässan Hund 2009 idag. Oj vad mycket folk och hundar! Det var nästan lite svårt att ta sig fram, speciellt i försäljningsgångarna. Jag lyckades inte hitta några varma täcken i liten storlek, men jag hittade något annat kul som jag överraskade Totoro och Dollie med när jag kom hem.

Jag blev självklart överfallen av mina två små älsklingar så fort jag kom innanför dörren. Och Totoro märkte direkt att det hade suttit en annan chihuahua-tik i mitt knä (ett charmtroll som hette Barbro) som jag gosade med.

När de lugnat ner sig gav jag dem två nya pipleksaker, och de älskade dem!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Danne

Vi ställde ut vår hund Shandy för första gången på mässan. Hon fick ett rött band och gick vidare och vi var så stolta.

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails