Julklappar

2009-12-27 15:55:26
Vad fick jag i julklapp?
Här har jag hittat och klippt in bilder på några julklappar som jag fick i år! Muffinsformarna och spritsaren tycker jag mycket om.

Jag fick en liten goodiebag med lite smått och gott, till exempel de två godaste gröna teer som jag någonsin smakat - Safari och Lidingöblandning från Tehuset Java.

Tacokokboken var grym, fylld med allt man kan behöva, och ännu mer, för en tacofiesta. En tacobibel faktiskt!

Inte visste jag att det fanns en färdig kryddmix wasabi & sesame - förrän nu. Pricken över i-et i min kryddhylla!

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


TSUKII

åh vilken söt spritsare! och dina julklappar var ju väldigt mysiga! perfekt till bakning hihi :D Hoppas du hade en mysig jul, har inte hunnit gå ut till bloggar och säga god jul personligen! :) kram

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails