Jul med kul kortspel

2009-12-25 19:34:13
Hoppas ni haft en god jul! Jag har haft det mysigt med mamma, pappa och lillasyster. Vi hade det ganska vanliga julbordet igår (fast av det äter mest pappa). Suzy gjorde faktiskt jättegoda julköttbullar av quornfärs i år, och en tranbärssås som passade bra till. Vi fyra började spela Gin Rummy tillsammans i förrgår kväll och det fortsatte vi  med in på sena kvällen igår. Jättekul!

Idag hälsade jag och mamma på mormor, som just nu är på ett korttidsboende. Jag tog med mig en hembakad pepparkaksmuffins till henne. Chihuahuorna följde också med och gjorde mormor gladare!

Muffinsbilder igen! Inte komplett utan glasyr såklart.

 


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails