Ika testar: NYX

2009-12-15 16:28:29
Makeup. Så här blev det med nya eyelinern Jet Black och kajalpennan Seafoam Green från NYX. Eyelinern som är i form av en filtspetspenna är väldigt lätt att måla med upptäckte jag med glädje. Det är enkelt att dra streck, tunnt eller tjockt, precis som man vill. Som en tuschpenna faktiskt! Det är nice att man slipper doppa den hela tiden. Jag glömde skaka den innan användning som man ska göra, och inte heller hade jag låtit den stå upp-&-ner. Det märkte jag då den torkade lite väl snabbt. I helhet är den toppen! Kajalpennan var ochså bra, lagom mjuk. En skimrande lite metallisk blågrön färg som inte var svår att få dit. Den satt hela dagen utan något kladd utanför.

Min ögonmakeup består här av:

i.d. BE Mineral Veil
i.d. BE Glimpse Eyeshadow Hugs
i.d. BE Glimpse Eyeshadow Praise
NYX Seafoam Green Slim Eyeliner Pencil
NYX Jet Black Felt Tip Eyeliner
L'Oreal Telescopic Marscara



Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


: : T S U K I I ♥ : :



sv: tack :D hihi den smakade sjuukt mkt choklad! :P lite för mycket för min smak hehe :D



gud vilken fina sminkning!

: : T S U K I I ♥ : :



sv: tack :D hihi den smakade sjuukt mkt choklad! :P lite för mycket för min smak hehe :D



gud vilken fin sminkning!

: : T S U K I I ♥ : :



sv: tack :D hihi den smakade sjuukt mkt choklad! :P lite för mycket för min smak hehe :D



gud vilken fin sminkning!

: : T S U K I I ♥ : :



sv: tack :D hihi den smakade sjuukt mkt choklad! :P lite för mycket för min smak hehe :D



gud vilken fin sminkning!

Minka

Vad snygg du är!!

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails