En orolig natt

2009-12-18 12:38:52
こんにちは!
Jag var jätteorolig för Totoro i natt. Han kräktes tre gånger, och jag var rädd att han skulle bli uttorkad. Vattenskålen åkte in i mitt sovrum så att han skulle ha nära tillgång till den. Som tur var hoppade han ner från sängen och drack vid flera tillfällen under natten. Jag hade svårt att somna ändå. Gissa om jag hade oroliga drömmar...
Han verkar vara återställd nu. Han skuttar, leker och är som vanligt. Kollade i hans mun och det såg friskt ut (det ska vara fint rosa, och inte blekt).

Efter jul kom jag på att jag ska kolla efter en fotoskrivare. Mellandagsrean brukar vara ett kul tillfälle. Jag fick en idé att använda ett par fina bilder på waworna och sätta i trippel-ramen Ribba från IKEA. Det skulle vara fint att göra som en fotoserie. Ungefär såhär:



Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


: : T S U K I I ♥ : :

sv: ooh i love it! :D Tack så mycket! hihi :DD

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails