En början på årets sista dag

2009-12-31 10:57:28
God sista-morgon-2009! Nu har jag ätit frukost och avslutat kaffet. Även hundarna har ätit duktigt. Totoro som brukar vara mindre bra på att äta, har ätit bättre nu på sistone. Ändå ser han ut som en spinkis!

Jag tittade en stund på Nyhetsmorgon i morse och lyssnade på en hundpsykolog som delade ut lite råd om just nyårsafton och smällare. Det gick ganska bra förra året med Totoro, han var bara lite orolig. I år har han börjat skälla mer så fort det smäller. Dollie verkar inte så påverkad, men det är klart att hon kommer att snappa upp Totoros oro.

Ikväll har jag inga speciella planer, förutom att äta nyårsmiddag hemma med familjen. Det blir hummer! Hundarna mår bäst av en omgivning som är så vanlig och avslappnad som möjligt när fyrverkerierna sätter igång så det är så vi kommer att agera för att förmedla lugn.

Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Tommy

Sv : Tusen tack , Gucci och Chanel tackar med!

Nej dom är inte släkt :)

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails