Chihuahuornas julklapp

2009-12-26 15:51:53
Hej allihop! Fick ni några fina julklappar då? Jag har precis druckit en av de nya gröna teerna som jag fick i julklapp av Sara. Det heter Safari och smakar gudomligt tropiskt.

Totoros och Dollies julklapp från mig i år blev varsin gosig vinterjacka. De passar fint, även om de är lite stora så är det faktiskt bara bra.

Det känns så himla skönt att de har något ännu varmare nu än stickat eller fleece, för jackorna är även vattenavstötande!

Nu kan de tumla runt och leka i snön bäst de vill!


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


michelle

men gud vilken söt blogg du har :) får man låna bilden på chihuahuorna du har där uppe, de som sitter i bokstavsringen?

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails