Chihuahua fiesta!

2009-12-09 12:43:40
Hej hej! Jag måste få visa en bild som min syster har gjort. Häromdagen avslöjade hon att hon hade en liten överraskning på gång till mig, och jag som är bland de nyfiknaste som finns blev såklart helt nipprig och kunde inte sova helt ok den natten. Och sedan fick jag äntligen se den!

Jag blev helt tagen. Jag hade verkligen inte förväntat mig något så fint, så obeskrivligt gulligt! Bilden som hon har ritat på fri hand i Photoshop föreställer Totoro (med gitarren), Dollie (leker med piñatan) och ett helt gäng chihuahuor som har fiesta i sitt ursprungs hemland Mexiko.

På en sån här fiesta måste det såklart vara en glad stämning med mycket sång och dans. Notera också att det finns nachos, salsa och guacamole. Helt klockrent! Chihuahuor vet hur man festar.

Jag har ritat lite på bilden här, för jag skulle bli så ledsen om någon tog den. Men det går ju att titta på den ändå. :)
Hihihi, titta på bilden och föreställ er den här sången. Lyssna:


Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Minka

Åh, bilden är helt underbar!! Men.. får inte Athos vara med på kalas? Eller var han det? Jag ska kolla den igen, jättefin!!



Kram till er båda, har ni det bra? Jag kommer till Stockholm 19 dec- 12 jan, kan vi ses nån dag?



m

Emmy

Vill du bli förmånskund hos Oriflame?:) 20% på smink och hudvårdsprodukter, utan krav! Läs mer på min blogg!

Anneli

Vilken duktig syster du har. Den var jättefin.

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails