Frollics i fickan = Trumf på handen

2009-08-24 23:05:16
Idag var det soligt ute, man fick tillbaka lite sommarkänsla! Jag tycker det är så trist när man känner hur det börjar bli höst, så där isigt i luften. Jaa, då har man typ 8 månader rusk framför sig... Pessimistiska jag. :P

På eftermiddagspromenaden idag tränade jag på att ha chihuahuorna lösa. Totoro är duktig på inkallning så han är det inga problem med. Inte en chans att han drar iväg när Dollie är med, han måste ju vakta la chiquita. Sedan när Tottisen var kopplad igen var det Dollsans tur att springa runt och busa. Hon var inte så intresserad av att komma direkt på inkallning, utan tyckte att det var mycket roligare att flänga runt. Men hon visste att jag hade godisburken med mig. Matte med godisburken = Matte med power. ^_^

Jag har precis tittat på ett avsnitt av True Blood... Aaaaah jag är fast! Mer, mer!

Här är en bild jag precis gjorde i Photoshop:



God natt!
Bookmark and Share Pusha Följ med bloglovin' Follow me on Twitter

Kommentarer


Kontakt: Skicka mig ett e-mail!

Jag tar emot designbeställningar. Kika på designsidan!


Anneli

Häftig bild.

Kommentera inlägget här:



« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?
Related Posts with Thumbnails